سه شنبه, ۱۶ بهمن , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 4035 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 3×
  • بایگانی شمسی

  • اطلاعیه ها

    طرح ملی « پسا دکترای فناوری » کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه ستاد اقامه نماز آبفای گیلان تقدیر از شركت آب و فاضلاب گیلان در هفتمین اجلاس اقامه نماز با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان؛ تقدیر ویژه از اداره کل بیمه سلامت گیلان در اجلاس استانی اقامه نماز همزمان با پنجمین روز از ایام دهه مبارک فجر؛ لنگرود | افتتاح یک واحد مسکن توانخواه تحت پوشش بهزیستی لنگرود در دهه فجر محقق خواهد شد: ۱۹ پروژه صنعت برق با ارزش ۳۱۸۳۰ میلیارد ریال در راستای پایداری و تاب آوری شبكه برق استان افتتاح خواهند شد رئیس شورای اسلامي شهر رشت: دو تقاطع غیر همسطح طبق مدت زمانی اعلام شده به اتمام رسیدند با حضور استاندار گیلان ؛ تقاطع‌های غیرهمسطح شهید باهنر و شهید حق‌بین حمیدیان به بهره برداری رسیدند شهردار رشت در مراسم افتتاح تقاطع‌های غیرهمسطح رشت: دو تقاطع شهید باهنر و شهید حق بین زودتر از موعد به بهره برداری رسیدند احداث رینگ جدید برای کاهش ترافیک در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد سه تقاطع دیگر نیز طی چهار ماه آینده زیر بار ترافیک خواهد رفت

    سیاهکل ، دومین شهر استان گیلان که ، به سامانه مدیریت ارتباط مردمی ۱۳۷ مجهز گردید
    ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
    شناسه : 5002
    1

    سیاهکل ، دومین شهر استان گیلان که ، به سامانه مدیریت ارتباط مردمی ۱۳۷ مجهز گردید زرجوب نیوز-مهندس کمیل لاهوتی شهردار سیاهکل در این راستا گفت : با راه اندازی سامانه مدیریت شهری و ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری سیاهکل، شهروندان می توانند درخواست های خود را از طرق مختلف به شهرداری اعلام نمایند و مدیریت […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    سیاهکل ، دومین شهر استان گیلان که ، به سامانه مدیریت ارتباط مردمی ۱۳۷ مجهز گردید

    زرجوب نیوز-مهندس کمیل لاهوتی شهردار سیاهکل در این راستا گفت :
    با راه اندازی سامانه مدیریت شهری و ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری سیاهکل، شهروندان می توانند درخواست های خود را از طرق مختلف به شهرداری اعلام نمایند و مدیریت شهری نیز بصورت کاملا دقیق پاسخگوی درخواست های شهروندان می باشد.

    فرآیند عمومی سامانه ۱۳۷ شرکت فراداده
    پس از ثبت درخواست شهروند، در خواست به واحد مربوطه ارجاع و پس از انجام کار، رضایت شهروند مورد بررسی قرار میگیرد.

    شهروندان محترم سیاهکل می توانند از طریق تماس با تلفن ۱۳۷، دانلود اپلیکیشن چشم شهروند و یا پورتال اینترنتی siahkal.137service.ir درخواست های خود را ثبت و پیگیری نمایند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.