در همین راستا، ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره دکتر حمید رضایی فرماندار شهرستان صومعهسرا با حضور دکتر جعفری مدیرکل بهزیستی استان گیلان و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی و خدماترسان، با هدف بررسی، رسیدگی و پیگیری مسائل، مشکلات و مطالبات مردمی، امروز سهشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۵ در محل فرمانداری صومعهسرا برگزار شد.
در این دیدار، جمعی از شهروندان شریف شهرستان بهصورت مستقیم و چهره به چهره مسائل، مشکلات و درخواستهای خود را با مسئولان مطرح کردند و پس از بررسی موضوعات مطروحه، دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات از سوی فرماندار شهرستان به دستگاههای ذیربط صادر شد.
دکتر حمید رضایی در حاشیه این دیدارها با تأکید بر ضرورت پاسخگویی به مطالبات شهروندان اظهار داشت: در راستای سیاستهای دولت وفاق ملی، درب اتاق فرمانداری به روی مردم شریف شهرستان همواره باز است و تمام تلاش ما بر آن است تا با استفاده از همه ظرفیتهای موجود، در مسیر گرهگشایی از مشکلات مردم گام برداریم.
همچنین در حاشیه این برنامه، مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی با حضور در محل فرمانداری، مشاورههای لازم را به مراجعان ارائه کرد.









ثبت دیدگاه