مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان؛
راه اندازی سرویس اعلام حوادث و فوریتهای آبرسانی در بستر USSD
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ از راه اندازی سرویس اعلام حوادث و فوریتهای آبرسانی در بستر USSD خبر داد.
به گزارش زرجوب نیوز به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ مازیار علی پور اظهار داشت: با هدف ایجاد تنوع درگاههای ارتباطی با مشتریان و به منظورافزایش میزان رضایتمندی و ارتقاء مقبولیت جایگاه سازمانی شرکت، در راستای دستیابی به اهداف و ماموریت های سازمانی و در قالب اجرای یکی از پروژه های بهبود تعریف شده از سوی مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سال جاری ، دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای استان گیلان برای اولین بار و به عنوان نمونه منتخب کشوری نسبت به پیاده سازی سرویس اعلام حوادث و فوریت های آبرسانی در بستر USSD (در قالب یکی از درگاه های ارتباطی حوزه CRM ) اقدام نموده است .
وی خاطرنشان کرد: با اجرای فاز نخست فعال سازی این خدمت، از این پس مشترکین محترم استان می توانند از طریق درگاه کدهای دستوری USSD شرکت علاوه بر خدماتی نظیر دریافت و پرداخت قبض آب بهاء، ثبت یا حذف شماره همراه مشترک و اعلام رقم کارکرد کنتور ؛ نسبت به اعلام حوادث و فوریتهای آبرسانی در حوزه آب و فاضلاب اقدام کنند.
علی پور افزود: از مزایای این سرویس می توان به تنوع و مدیریت درگاه های ارتباطی مورد پسند مشترک، عدم نیاز به اتصال اینترنت، افزایش سرعت اعلام حوادث و عدم نیاز به انتظار جهت ارتباط با کارشناسان پاسخگو اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ راه اندازی سرویس اعلام حوادث و فوریتهای آبرسانی در بستر USSD مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ از راه اندازی سرویس اعلام حوادث و فوریتهای آبرسانی در بستر USSD خبر داد. به گزارش زرجوب نیوز به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ […]
ثبت دیدگاه