سه شنبه, ۱۶ بهمن , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 4032 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 3×
  • بایگانی شمسی

  • اطلاعیه ها

    همزمان با پنجمین روز از ایام دهه مبارک فجر؛ لنگرود | افتتاح یک واحد مسکن توانخواه تحت پوشش بهزیستی لنگرود در دهه فجر محقق خواهد شد: ۱۹ پروژه صنعت برق با ارزش ۳۱۸۳۰ میلیارد ریال در راستای پایداری و تاب آوری شبكه برق استان افتتاح خواهند شد رئیس شورای اسلامي شهر رشت: دو تقاطع غیر همسطح طبق مدت زمانی اعلام شده به اتمام رسیدند با حضور استاندار گیلان ؛ تقاطع‌های غیرهمسطح شهید باهنر و شهید حق‌بین حمیدیان به بهره برداری رسیدند شهردار رشت در مراسم افتتاح تقاطع‌های غیرهمسطح رشت: دو تقاطع شهید باهنر و شهید حق بین زودتر از موعد به بهره برداری رسیدند احداث رینگ جدید برای کاهش ترافیک در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد سه تقاطع دیگر نیز طی چهار ماه آینده زیر بار ترافیک خواهد رفت “هیپنوتیزم درمانی” به زبان ساده و کاربردی کارگاه آموزشی خودهیپنوتیزم پنجشنبه ۲۵ و جمعه ۲۶ بهمن ماه به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی؛ مدیرکل امور مالیاتی گیلان از بخشودگی جرایم مالیاتی برای مودیان خبر داد افتتاح پروژه‌های  مخابراتی دهه فجر در  شهرستان  ماسال

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ از راه اندازی سرویس اعلام حوادث و فوریتهای آبرسانی در بستر USSD خبر داد.
    ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
    شناسه : 2583
    0

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ راه اندازی سرویس اعلام حوادث و فوریتهای آبرسانی در بستر USSD مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ از راه اندازی سرویس اعلام حوادث و فوریتهای آبرسانی در بستر USSD خبر داد. به گزارش زرجوب نیوز به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان؛
    راه اندازی سرویس اعلام حوادث و فوریتهای آبرسانی در بستر USSD
    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ از راه اندازی سرویس اعلام حوادث و فوریتهای آبرسانی در بستر USSD خبر داد.
    به گزارش زرجوب نیوز به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ مازیار علی پور اظهار داشت: با هدف ایجاد تنوع درگاههای ارتباطی با مشتریان و به منظورافزایش میزان رضایتمندی و ارتقاء مقبولیت جایگاه سازمانی شرکت، در راستای دستیابی به اهداف و ماموریت های سازمانی و در قالب اجرای یکی از پروژه های بهبود تعریف شده از سوی مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سال جاری ، دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای استان گیلان برای اولین بار و به عنوان نمونه منتخب کشوری نسبت به پیاده سازی سرویس اعلام حوادث و فوریت های آبرسانی در بستر USSD (در قالب یکی از درگاه های ارتباطی حوزه CRM ) اقدام نموده است .
    وی خاطرنشان کرد: با اجرای فاز نخست فعال سازی این خدمت، از این پس مشترکین محترم استان می توانند از طریق درگاه کدهای دستوری USSD شرکت علاوه بر خدماتی نظیر دریافت و پرداخت قبض آب بهاء، ثبت یا حذف شماره همراه مشترک و اعلام رقم کارکرد کنتور ؛ نسبت به اعلام حوادث و فوریتهای آبرسانی در حوزه آب و فاضلاب اقدام کنند.
    علی پور افزود: از مزایای این سرویس می توان به تنوع و مدیریت درگاه های ارتباطی مورد پسند مشترک، عدم نیاز به اتصال اینترنت، افزایش سرعت اعلام حوادث و عدم نیاز به انتظار جهت ارتباط با کارشناسان پاسخگو اشاره کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.