به گزارش زرجوب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی، با توجه به برنامه های عملیاتی سال ۱۴۰۳ و در راستای نیل به اهداف کلان “ارتقاء کمی و کیفی خدمات با تأکید بر بهبود تجربه مشتریان ” در فصل پاییز نیز دو دیدار با خانواده های معزز شهداء و ایثارگران به صورت هفتگی و همچنین دو دیدار با بیمه شدگان صعب العلاج طرف قرارداد شرکت به صورت ماهانه با حضور مدیریت، معاون و کارشناس درمان شرکت بیمه دی استان گیلان صورت پذیرفت. که ضمن تقدیم لوح سپاس و اهداء هدایا به ایشان، به دغدغه های درمانی و وضعیت پرداخت هزینه های درمانی ایشان نیز پرداخته شد.
همچنین کلیه هزینه های درمانی مربوط به تمامی بیمه شدگان شرکت تا مورخ ۲۰/۰۹/۱۴۰۳ و همچنین صورتحساب های مربوط به مراکز درمانی نیز تا مورخ ۰۱/۰۶/۱۴۰۳ تسویه گردیده است،رضایتمندی حداکثری بیمهشدگان از جمله اولویتها و اصول و ارزشهای مهم بیمه دی است.
گفتنی است: شرکت بیمه دی با بیمه گذاران درمان گروهی خود نیز جلسات منظم و پیاپی ماهانه برگزار می کند، تا از این طریق بتواند به صورت مستقیم و چهره به چهره جویای حال بیمه شدگان بوده و نظاره گر اجرای بهتر تعهدات قرارداد باشد.
ثبت دیدگاه